Strona 1 z 1

Mozaika późno-marcowa

: 2007-03-24, 17:53
autor: tajemnicza
uczuciami wymieszane kolory
emocjami domalowane farbom odcienie
kontrast
i beznadziejny efekt wizualny

zmiana

tusz

najlepiej kreślarski
wyraźnie pokrywa nieśmiały grafit
i czarna dziura
drżącej ręki

zmiana

pastele
tęczy kolorami pokryty kleks

chłodem niedoszłej wiosny
powstały kwiat
naszkicowany
pomalowany
ozdobiony konturami
zepsuty

cóż z tego że obraz dopracowany
gdy autorem jego –

beztalencie

: 2007-03-24, 23:25
autor: lila
o niezgodziłabym się , przy takim wyczuciu odcieni na pewno nie .

: 2007-03-25, 12:17
autor: dean
kwestia perspektywy i światłocienia 8-)

: 2007-03-27, 14:20
autor: tajemnicza
Widzisz Lila... tylko beztalencie mogło o światłocieniach zapomnieć ;)
Dzięki Dean :)

: 2007-03-27, 17:41
autor: lila
w abstrakcjoniznmie chociazby swiatlocien czy perspektywa nie jest tak wazna jak wyczucie koloru i kompozycji , a tu widac spore : )

: 2007-03-27, 17:42
autor: dean
najbardziej realistyczny i tak jest impresjonizm

: 2007-03-27, 17:43
autor: lila
no , zabawa barwna plama jest milsza oku niz proby fotograficznego oddania rzeczywistosci jak dla mnie

: 2007-03-27, 18:24
autor: dean
ja tam impresjonizm zrozumiałem po zażyciu LSD dopiero...
i dla mnie od wtedy obraz impresjonistyczny jest bardziej realny od fotografii...
ja tam nikogo do LSD nie namawiam, bo można się zagubić i nie wrócić... żeby było jasne, że antywychowawczych postaw tu nie propaguję :-P

: 2007-03-27, 18:40
autor: lila
no ale impresjonizm to nie tylkko krajobrazy czy tak bylo na poczatku nurtu , np. Claude Monet w swojej twórczosci pod koniec życia dązył do abstrakcji z barwnych plam ( moze dlatego ze pogorszyl mu sie wzrok ; )
poza tym wielu jest zwolennikow impresjonizmu, i do zrozumienia tej sztuki nie potrzebuja lsd :P

: 2007-03-27, 18:43
autor: olga
dean pisze:ja tam impresjonizm zrozumiałem po zażyciu LSD dopiero...
i dla mnie od wtedy obraz impresjonistyczny jest bardziej realny od fotografii...
ja tam nikogo do LSD nie namawiam, bo można się zagubić i nie wrócić... żeby było jasne, że antywychowawczych postaw tu nie propaguję :-P
B. Dziemidok, Główne kontrowersje estetyki współczesnej.

zas tekst pokusy kresli ksztalty mile oku wyobrazni.